سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل پیشرفت نفرات برتر کنکور سراسری 99

هر ساله پس از کنکور و اعلام نتایج آن و تعیین رتبه‌های برتر، تلاش برای کشف راز موفقیت آن‌ها آغاز می‌شود. اما تا حدودی می‌توان دلایل موفقیت افراد را در سال‌های مختلف یکسان دانست. در مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای این افراد روش‌های مطالعه و نکات مختلفی مطرح می‌شود. در ادامه مهم‌ترین این عوامل را طرح می‌کنیم.

 

هدف‌گذاری و مطالعه بر اساس برنامه‌ریزی 

برای موفقیت در هر پروژه و هدفی، برنامه‌ریزی از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه‌ریزی با توجه به امکانات در دسترس، زمان باقی‌مانده، توان‌مندی شما در درس‌های مختلف انجام می‌شود.

به این ترتیب که در زمان آغاز برنامه‌ریزی جایگاه شما و فاصله‌تان با موفقیت تحلیل می‌شود. نقاط ضعف و قوت‌تان بررسی شده و در نهایت مسیری تعیین می‌شود تا در طی آن نقاط ضعف خود را تقویت کنید و نقاط قوت‌تان را حفظ کنید.

 

 مشاهده رتبه های برتر کنکور 99 ریاضی

 

 

استفاده از منابع معتبر و درست 

اگر نگاهی به تبلیغات مربوط به کنکور بیندازید می‌بینید که حجم قابل توجهی از آن را، فروش منابع کنکور تشکیل می‌دهد. البته اولین و مهم‌ترین منبع مطالعاتی شما برای کنکور، کتاب‌های درسی‌تان در دوره‌ی دبیرستان است. اما برخی کتب که شامل نکات ویژه و روش‌های مختلف حل مسئله است وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

یکی از تاکیدهای رتبه‌های برتر کنکور استفاده از منابع درست و کامل است. برای مثال یکی از منابع مهم دیگر تست‌های کنکور سال‌های گذشته می‌باشد.

 

مشاهده رتبه های برتر کنکور 99 انسانی

 

شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور 

می‌توان گفت اغلب رتبه‌های برتر کنکور، تجربه‌ی شرکت در کنکور را به واسطه‌ی حضور در آزمون‌های آزمایشی کسب می‌کنند. کنکورهای آزمایشی بهترین موقعیت برای سنجش علمی، روانی و ... خودتان است.

آشنایی با فضای کنکور به شما کمک می‌کند تا در روز آزمون با فضایی ناآشنا روبرو نشوید. همچنین این آزمون‌ها به شما کمک می‌کنند تا شیوه‌های مختلف تست‌زنی را که آموخته‌اید بیازمایید و نقاط ضعف خود را بشناسید. مزیت دیگر شرکت در آزمون‌های آزمایشی آگاهی شما از اشتباهات‌تان در مطالعه است و شما را برای تغییر روش‌های اشتباه مطالعه یاری می‌دهد.

 

 

روش‌های مختلف تست زنی

رتبه‌های برتر کنکور به روش‌های مختلف تست‌زنی مسلطند. سوال‌های کنکور سبک خاص خود را داشته و برای حل آن‌ها می‌توانید از نکات کلیدی و راه‌حل‌های میانبر استفاده کنید.

حل کردن سوالات کنکور در کمترین زمان ممکن بسیار مهم است. چرا که شما در آزمون کنکور در مدت زمانی کوتاه نیاز به حل تعداد بالایی از سوال‌ها دارید.

مشاهده رتبه های برتر کنکور 99 تجربی