سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فراگیر شدن تدریس آنلاین برای دانش آموزان خارج از کشور

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از فراگیر شدن تدریس آنلاین به دانش آموزان ایرانی خارج از کشور خبر داد و گفت: این روش نوین در کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر است.

 

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به بازدید اخیرش از مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: اقدامات نوین و به روزی در راستای کاهش هزینه‌های تدریس به دانش آموزان خارج از کشور صورت گرفته که از جمله آن‌ها آموزش‌های آنلاین معلمان از داخل کشور به دانش آموزان ایرانی خارج از کشور است.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام در کنار وجود مدارس خارج از کشور در واقع مکمل آن است، افزود: تدریس آنلاین معلمان از داخل ایران به دانش آموزان خارجی روش نوینی برای کاهش هزینه‌ها است.

 

وی ادامه داد: اعزام معلم به برخی از کشورها و شهرها به دلیل کمبود دانش آموز به هیچ عنوان برای آموزش و پرورش صرفه اقتصادی ندارد لذا مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با همکاری مؤسسات غیردولتی نسبت به آموزش آنلاین و غیرحضوری در این کشورها اقدام کرده است.

میرزاده اضافه کرد: بنابراین دانش آموزان هر فرد دیپلمات، تاجر یا هرکسی که بنا به دلیلی در ایران حضور ندارد، می‌تواند از این کلاس‌های آنلاین بهره ببرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: همچنین مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که پس از سال‌ها به کشورمان بازگشته‌اند و در فهم زبان فارسی مشکل دارند، کلاس‌های ویژه به زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها دارد که این کلاس‌ها نیز بسیار برای دانش آموزان تازه به کشور بازگشته، مفید است./