سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مرجع طرح های استند و تیشرت

استند چیست؟

استند بنری است که بر روی سازه ای سوار شده است . استند ها می توانند به ابعاد دلخواه شما طراحی شوند و به دو صورت رو میزی و ایکس وجود دارد . شما با استفاده از آن می توانید  تبلیغات خود را با وضوح بیشتری در معرض دید همگان قرار بدهید، ایزی دیزاین در سایت خود استند لایه باز حرفه ای و با کیفیت همراه با قیمت ارزان را ارائه می دهد.

زمانی شما می توانید بگویید که بهترین استند لایه باز را دارید که بعد از نصب مشتری را به خود جلب کند و تمامی مزیت های محصول و یا شرکت شما را نشان دهد پس در انتخاب طراح که برای فایل لایه باز انتخاب می کنید دقت کنید  زیرا طرح اولیه و پیشنهادی بسیار مهم است . همچنین شما می توانید برای دریافت استند لایه باز از سایت معتبر ایزی دیزاین استفاده کنید در این سایت با استفاده از طراحان مجرب تمامی طرح ها برای استند به صورت اصولی طراحی شده است .

شما اگر قصد خرید فایل استند PSD  دارید می توانید به روش هایی که در بالا ذکر شد سفارش بدهید بهتر است راهی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت هزینه مناسبی داشته باشد . همانطور که می دانید سفارش از طریق سایت های خارجی برای ایرانیان به دلیل بالا بودن دلار اصلا به صرفه نمی باشد ، همچنین استفاده از سایت های ایرانی علاوه بر هزینه بالایی که پرداخت می کنید کیفیت مناسبی ندارد . پیشنهاد ما به شما  سایت ایزی دیزاین می باشد این سایت علاوه بر بالا بودن کیفیت تنوع بسیاری در طرح ها دارد همچنین اکثر طرح ها در این سایت به صورت رایگان می باشند و مابقی هزینه بسیار ناچیزی دارند و به صرفه هستند .

طرح تیشرت چیست ؟

شما می توانید هر طرحی که دوست دارید بر روی تیشرت خود چاپ کنید همچنین می توانید به کسی که دوست دارید هدیه بدهید  و با توجه به سلیقه طرف مقابل  طرح یا تصویر شخصی که دوست دارد را برروی آن چاپ کنید . همچنین طرح روی تیشرت می تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد و شما برای تبلیغات کارتان طرح و لوگو خود را برروی آن چاپ کنید و کارمندان تان از آن لباس به عنوان یونی فرم استفاده کنند و یا به دیگران هدیه بدهید .

طرح لایه باز تیشرت لایه باز یکی از امکانات ویژه ای است که در سایت ایزی دیزاین وجود دارد شما ممکن است به یک شرکت در زمینه طراحی هزینه زیادی پرداخت کنید و سفارشتان مطابق میل شما نباشد و قصد داشته باشید تغییر بدهید  و مجبور باشید دوباره هزینه کنید .

همچنین ممکن است شما در طول سال چندین بار نیاز داشته باشید طرح های مناسبتی بر روی تیشرت ها چاپ کنید بهترین راه حل این است که از طرح های لایه باز استفاده کنید .در سایت ایزی دیزاین شما می توانید با حداقل هزینه بالاترین کیفیت  و تنوع طرح های لایه باز را خریداری کنید . اکثر طرح ها در این سایت به صورت رایگان می باشد و بعضی از طرح ها با قیمت بسیار ناچیزی در اختیار شما قرار گرفته است .

 

مرجع فایل های گرافیکی

ایزی دیزاین همواره حامی ایده های جدید می باشد و راه را برای پیشرفت کسانی که دوست دارند خلاقیت شان دیده شود، باز کرده است. این سایت همچنین برای متقاضیانی که به فروش انواع پکیچ طرح لایه باز گرافیکی ، تصاویر باکیفیت ، انواع کارت ویزیت ، آگهی ترحیم ، فاکتور ، تقویم و … می باشند نیز امکانات ویژه ای فراهم کرده است تا بتوانند محصولات خود را به راحتی به فروش برسانند. طرح های قرار داده شده مورد تایید واحد کارشناسی “ ایزی دیزاین ” بوده و کیفیت مناسبی برای نمایش در سایت دارند.

همچنین ایزی دیزاین برای کسانی که به دنبال یادگیری نکات بیشتری در زمینه گرافیک هستند نیز مطالب مفیدی را بصورت رایگان ارایه کرده است که با زبان ساده برای علاقه مندان نگارش شده است. این مطالب توسط واحد تولید محتوای ” ایزی دیزاین ” تهیه شده اند و می توانند برای افراد علاقه مند بسیار مفید باشند.

ملحق شدن به ایزی دیزاین به آسانی و پس از ایجاد یک حساب کاربری امکان پذیر است. بر این اساس از همان لحظه می توانید فعالیت مفید خود را در سایت آغاز کنید و از تجربه کار کردن با یک سایت تخصصی و حرفه ای لذت ببرید.

ایزی دیزاین برای خریداران خود از مبتدی تا حرفه‌ای این بستر را فراهم می کند که به طور مستقل فایل‌ها و طرح های مورد نیاز خود را با کیفیت بالا به صورت آنلاین و با کمترین هزینه تهیه نمایند.